הנחיות לעורכי בקשות

עורכי בקשה יקרים, מינהל הנדסה שמח לעדכן על הקמת תיבה ייעודית לפניות עורכי בקשה – תיבה זו מיועדת למענה על שאלות כלליות שקשורות לבקשות להיתר ולמקרים דחופים.

זמן מוערך לקבלת מענה עד שני ימי עבודה – [email protected]

לתשומת לב העמותות המחזיקות מוסדות חינוך על קרקע בייעוד ציבורי – בהליך הקצאת מבנים
נדרש לתאם מול מינהל החינוך ואגף הנכסים בתיאום עם צוות אדריכל העיר לעניין ממ״מים הנכללים בעבודות פטורות מהיתר.

איש קשר באגף נכסים, אפרת – [email protected]

איש קשר בצוות אדריכל העיר, אדר’ רינת – [email protected]

על כנס לעורכי בקשה בנושא הליכי רישוי בנייה שמעתם?

במשך שנה מחלקת רישוי בנייה במנהל הנדסה עמלה רבות בייצור תהליכים אירגוניים המושתתים על סדר וארגון, איתור בעיות וצרכים, מציאת פתרונות וכתיבת תהליכים מוסדרים.

משעות של הקשבה ובעיקר דיבור בגובה העיניים, נולד לו הרעיון לכנס עורכי הבקשה וכך זה קרה.

ב-5/6/23 נפגשנו לכנס מקצועי בנושא הליכי רישוי בנייה לעורכי בקשה. לכנס הגיעו מעל ל- 50 עורכי בקשה והוא כלל את כל מחלקת רישוי.
מטרת העל של הכנס הייתה לגרום לכולם להבין כי תפקידנו הוא לעזור לתושב ליהנות מחוויית בנייה – במינימום זמן ומינימום בירוקרטיה.
המוטיב לאורך כל הכנס היה הדדיות כריקוד הטנגו – בו חייבים להיות שני צדדים בכדי להתקיים, הם – אנחנו.
דיברנו על שיתופיות, שקיפות, הקשבה, יצירת קהילה וכל זאת בכדי להגיע למטרה המשותפת – היתר הבניה איכותי ומהיר.

למצגת שהועברה בכנס לחצו כאן

יש לכם רעיונות/הצעות לכנס הבא? זה המקום לספר לנו

לשימושכם מדריכים עם הנחיות:

שימו לב, החל מהתאריך 1/7/23 מחלקת הרישוי עוברת לתהליך חישוב שטחים על ידי רובוט. להסבר ואופן השימוש לחצו כאן