עדכון לציבור בעקבות המצב הביטחוני


ניתן לבצע בכל עת פעולות באופן מקוון באתר בקישור >> פעולות בקליק – אתר הנדסי – באר שבע (complot.co.il)

אנו זמינים עבורכם באמצעים הבאים:

  • שירות ה-WhatsApp בשעות הפעילות – ימים ראשון עד רביעי בין השעות 10:00 ועד 13:00, במספר 08-6463666
  • מענה טלפוני במספר 08-6840600 יפעל בימים ראשון ושלישי בין השעות 09:00 – 11:00 ובימי חמישי בין השעות 13:30 – 15:00. 
  • קבלת קהל פרונטלית:
    ימי שלישי וחמישי בין השעות 09:00 – 13:00 תיאום בקלות באמצעות אתר/יישומון MY VISIT [בקרוב נחזור לקבלת קהל אחר הצהריים בימי שלישי]
  • קבלת קהל מקוונת:
    ימי ראשון 9:00-13:00 תיאום בקלות באמצעות אתר/יישומון MY VISIT, ניתן לתאם למחלקה רלוונטית וליום הרלוונטי והגורם המקצועי יצור קשר בשיחה טלפונית, ייתכן ממספר חסוי. במידה ותרצו שיחת וידאו יש לציין זאת בשאלון תיאום התור ולטובת כך יש להוריד את תוכנת  MICROSOFT TEAMS https://www.microsoft.com/he-il/microsoft-teams/download-app
  • אתר הנדסי לביצוע פעולות מקוונות 24/7 וקבלת מידע רחב ונגיש > לחצו כאן
    לביצוע פעולות בקליק > לחצו כאן

מידע חשוב והנחיות להמשך הפעלת אתרי בנייה קבלניים בעיר באר שבע:

שימו לב!

ראו מכתב עם כללים והנחיות ממשרד השיכון באשר לפעילות באתרי בנייה בתקופת מלחמת “חרבות ברזל” 

• תנאי הכרחי לחזרה לעבודה הינו חתימה על מכתב זה והעברתו אלינו בהקדם לכתובות הדוא”ל: [email protected] ו- [email protected].

• לידיעתכם, בימים הקרובים לאחר קבלת האישור לחזרתכם לעבודה יבוצעו ביקורות מטעם פיקוד העורף וסיורים מטעם משטרת ישראל בכל האתרים ויוודא עמידה בתנאים.

שימו לב, עבור כלל אתרי הבנייה במגרשים הפרטיים בעיר טרם אושרה חזרה לפעילות בנייה.

גם בזמן חירום ניתן לקבל את השירותים הבאים:

שירותי ארכיב: זמן מוערך לקבלת תיקי ארכיב/טיפול בפניות – עד 10 ימי עבודה > פנייה מקוונת  

מידע תכנוני: פתיחת בקשות למידע תכנוני (119/145), הפקת שוברי תשלום, בדיקת תנאים מוקדמים , קבלת דפי מידע תכנוני. צוות המחלקה זמין עבורכם במייל [email protected] ומספקים מענה דרך ערוצי השירות השונים.

רישוי בנייה: הגשת בקשות להיתר, קבלת מידע על בקשות פעילות, קבלת העתקי תיק בניין ועוד. 

הוצבה תיבה בקומת הכניסה של בניין העירייה (כיכר מנחם בגין 1) לטובת מסירת מסמכים לוועדה המקומית לתכנון ובנייה, ניתן להגיע ולהניח בתיבה בין הימים ראשון עד שלישי בין השעות 09:00 – 13:00 או במייל ל[email protected]. במידה והובא חומר פיזי לתיבה, נא לציין על גבי המעטפה עבור מי המסמכים.